BIBLIJNA INTERPRETACJA SNÓW #1

ZDROWE PODEJŚCIE I OCZEKIWANIA WOBEC SNÓW


Dar tłumaczenia snów, jest jednym z moich ulubionych obdarowań. Kiedy jeszcze nie znałam biblijnego znaczenia oraz ich celu, śmiałam się, że prowadzę podwójne życie. Jakiś czas temu, pewna bardzo inspirująca, mądra pastorowa uświadomiła mi kilka biblijnych prawd na temat marzeń sennych. Od tej pory zaczęłam modlić się i prosić Boga o to, aby rozwijał ten dar i mówił do mnie w taki sposób, bym nauczyła się rozpoznawać Jego głos w moich snach. / W tej serii będę sie dzielić moimi doświadczeniami, ale główne informacje będą pochodzić z materiałów, z których obecnie się uczę. Są one sprawdzone, opierają się na Biblii, a ludzie, którzy je tworzyli sprawnie usługują na całym świecie darem interpretacji, wydając dobry owoc. /


- Bóg mówi do nas nieustannie, a Ci których serce jest gotowe, aby słuchać mają przywilej usłyszeć jego głos. Bóg jest Bogiem, który komunikuje się nadprzyrodzenie ze swoim ludem przez nadprzyrodzone moce, taka jest w końcu Jego natura!


Na przykład: W Biblii odnosi się do aniołów ponad 300 razy. Do "marzeń" i "wizji" lub ich odmian - ponad 200 razy. Jest bardzo mała różnica w języku hebrajskim i kulturze między snami i wizjami. Zarówno sny jak i wizje zostały uznane za normalne sposoby, które Bóg wybrał, aby mówić do ludzi. W Księdze Liczb 12:6 Bóg powiedział, że jeśli jest jakiś prorok wśród ludu, da mu się poznać w wizji i będzie mówił do niego przez sny.

Śniący w Biblii: Józef, Daniel, Jakub, Nabuchodonozor, Salomon, Job oraz Józef - ziemski ojciec Jezusa został ostrzeżony we śnie przez anioła. 

Fragmentem potwierdzającym celowość i wagę snów jest fragment z księgi Joba 33:14-18:

Jednak Bóg przemawia, raz i drugi; tylko na to się nie zwraca uwagi. We śnie, w widzeniu nocnym, kiedy twardy sen ludzi opada i drzemią na swoim łożu,wtedy otwiera ludziom uszy, kładąc pieczęć na danej im przestrodze. 
Aby odwieść człowieka od złego czynu i uchronić męża od pychy.Tak, ochrania jego duszę od zniszczenia, by pod oręż nie poszło jego życie.

Kiedy doszło do mnie, że sny są biblijne, że Bóg chce do nas mówić także w ten sposób, zaczęłam się zastanawiać, co Bóg może mi powiedzieć i w jaki sposób mam interpretować swoje sny.O tym w jaki sposób to robię, napiszę w kolejnym blogpoście już za dwa tygodnie. Dowiemy się także jaka jest różnica pomiędzy biblijnym tłumaczeniem a świeckim, oraz kto tak naprawdę powinien interpretować sny!




0 komentarze:

Prześlij komentarz