MOJE TYPY WIOSNA / LATO - BUTY



PRZYZNAM SZCZERZE - MAM 26 LAT, DOPIERO ROK TEMU ZAKOCHAŁAM SIĘ W OBCASACH.

Dlaczego? Bo istnieje jeden ważny powód - but na obcasie musi być wygodny. MUSI - dopóki nie znalazłam buta, w którym czułam się idealnie, żadnej z moich par obcasów nie nosiłam jednorazowo dłużej niż kilka godzin.

Teraz nie wyobrażam sobie bez obcasów mojej szafy! Ten blog, to nie tylko miejsce duchowej pożywki - dlatego poniżej dla każdej babki, które podobnie jak ja - bardzo lubią buty - moich 9 ABSOLUTNIE SUBIEKTYWNYCH typów, które ja na pewno ubiorę w tym sezonie.

Większość z tych par mam już w swojej szafie - czekają na ciepłą wiosnę - dlatego pojawia się tutaj głównie obcas i koturna, nie znajdziecie natomiast balerinek, czółenek i sandałków, do których bardzo daleko mi w tym sezonie. Stawiam na wygodę i mocne uderzenie - koturny i grube podeszwy to mój typ!

1. Fantazyjne szpilki od Valentino - nie jest to but na codzień, ale urzekła mnie jego dziewczęcość i kokarda, rodem z filmów z lat 50' - otwiera moją listę, ale nie jest to pozycja, która koniecznie musi znaleźć się w mojej szafie.

2. Koturny królują w tym sezonie - podobnie jak wzorzyste lata 70 wracają na salony, nie zapomniano także o butach z tamtego okresu - szukając klasycznej czerwonej szpilki, którą mogłabym ubrać do mojej rozkloszowanej chabrowej spódnicy, trafiłam na taką parę. Na pewno będę jej szukać w polskich sklepach.

3. Klasyczny gruby obcas z odkrytym palcem - na pewno bardzo wygodne, ponieważ trzymają cały grzbiet i piętę, do tego eleganckie - pasujące zarówno do spódnicy, jak i spodni, a nawet spodenek. Polecam szaleństwo z kolorem paznokci ;) ZNAJDZIESZ JE TUTAJ!

4. Te buty od razu przykuły moją uwagę, bardzo kobiece i bardzo ładne - nie wiem co więcej mogę powiedzieć. To moje must have. ZNAJDZIESZ JE TUTAJ!

5. Ten model mam już od jesieni, i na pewno nie mam zamiaru się go pozbywać, jeśli kochasz wygodne buty, to ten model przypadnie Ci do gustu, dla odważnych dziewczyn, dobrze się sprawdza z delikatnymi sukienkami, ale klasycznie ze spodniami prezentują się równie świetnie! Będę je nosić, do końca ich wytrzymałości. ZNAJDZIESZ JE TUTAJ!

6. Hologram! Hologram to słowo tej wiosny - jeśli nie masz w swojej szafie ani jednego dodatku, który tęczuje...to nic ;) Ale ja kiedy zobaczyłam te buty, po prostu się w nich zakochałam. Nie ma dla mnie nic piękniejszego, niż srebro, które mieni się kolorami. ZNAJDZIESZ JE TUTAJ!

7. Wróciły do nas wzory, mocniej i fantazyjniej! Geometria / abstrakcja - możliwości są nieograniczone, liczy się dobry projekt. Nie szukam konkretnie takiego wzoru, ale jeśli coś ciekawego trafi w moje ręcę - poważnie się zastanowię nad nabyciem!

8. Mięta! Mój ulubiony kolor! Mimo wygody obcasów, kręgosłup musi odpoczywać! Dlatego szukając sneakersów na wiosnę i lato, trafiłam na te reeboki - ogromna wygoda i zgrabna noga - ponieważ nie jestem typem sportowca, nie lubię za bardzo zróżnicowania kolorystycznego elementów takich butów, wolę minimalizm. Mięta będzie pasowała idealnie do mojej dzwonkowej szarej spódnicy i białego t-shirtu! ZNAJDZIESZ JE TUTAJ!

9. To szaleństwo, ale marzę o takich butach, BARDZO podoba mi się ich krój, kolor, a paski z klamerkami dodają fajnego smaczku do całości. Cena jest powalająca, dlatego będę je oglądać na ekranie, a nie w swojej szafie, ale kto nam zabroni pomarzyć ;)
Gdybyś jednak chciała szaleć - znajdziesz te buty TUTAJ!

TO MOICH 9 TOTALNIE SUBIEKTYWNYCH TYPÓW - 
W kolejnym blogpoście z tej serii obczaimy spódnice i sukienki  - sprawdzę też w mojej szafie co można i warto odkurzyć ;)


Zapraszam do komentowania - jakie są wasze typy?

1 komentarze:

  1. moimi faworytami w tym sezonie będą tomsy: http://www.toms.com/women/whisper-woven-diamond-womens-classics , ofc geometryczne wzory :D

    OdpowiedzUsuń