OUTFIT WIOSNA 2015 - 6 ZESTAWÓW, KTÓRE ZDECYDOWANIE POLECAM!


Czy to juz wiosna?! Na maksa czekam na ciepłe dni, żebym mogła schować zimowy płaszcz. W poszukiwaniu kosmetyków podczas ostatnich zakupów postanowiłam wpaść do jednego w moich ulubionych sklepów. Przyznam, że kiedyś kolekcje Mohito nie przemawiały do mnie, jednak ku mojemu pozytywnemu zaskoczeniu, teraz jest to miejsce, gdzie zawsze znajdę to co kocham, czyli połączenie wygody, elegancji i najnowszych trendów. Te dwa ostatnie są mi szczególnie bliskie - ponieważ nawet w moich projektach kładę nacisk, aby zawsze szły ze sobą w parze. Projektowanie odbija się także na moim stylu życia. Dlatego dzisiaj chcę podzielić się zestawami, które goszczą, lub zagoszczą wkrótce w mojej szafie tej wiosny!

LET'S DESIGN YOUR OUTFIT!

1. PIKOWANA KURTKA Z KRÓTKIM RĘKAWEM - Muszę się przyznać, że poważnie myślę o skróceniu rękawów w mojej pikowanej skórze, to zabawne, ale uwielbiam podwijanie rękawów w każdego rodzaju ubraniu. Ta kurtka wydaje mi się idealnym rozwiązaniem typu: Jeszcze nie aż tak ciepło, ale już prawie, prawie lub: Wychodzę i świeci słońce, ale wieczorem będzie już chłodniej. Podarte czarne rurki dodają temu zestawowi lekko grunge'owego charakteru.

2. DELIKATNA ROZKLOSZOWANA SPÓDNICA Z WZORZYSTĄ KOSZULĄ - Kiedy byłam na urlopie udało mi się wreszcie nabyć rozkloszowaną spódnicę, ale nie za 200 zł, jak to w sklepach projektantów bywało, lecz za 50. Moja co prawda jest jasno-szara, ale świetnie będzie się komponować z białą delikatną koszulą...zdecydowanie lubię dziewczęcość, więc w takim komplecie będę czuła się lekko i kobieco.

3. GRADIENTOWE RURKI Z PIKOWANĄ KURTKĄ - Przy mojego typu figurze nie mogę nosić kurteczek pikowanych w taki sposób, ponieważ nagle przemieniam się w Kapitana Amerykę, wyglądając jakbym chodziła na siłownię dłuższy czas i to z dobrym efektem - ale modelka w tej kurtce (znowu krótki rękaw - szaleństwo!) w połączeniu z gradientowymi rurkami wygląda bardzo, bardzo ciekawie. Pamiętajcie o butach - tutaj pod kolor kurtki - świetne połączenie!





4. DŻINSOWY OUTFIT Z KORONKOWĄ KOSZULKĄ I SREBRNYMI BUTAMI - Ach te buty! Moje typy na ten sezon mogłyście zobaczyć już TUTAJ , znajdziecie wśród nich moje ukochane, tęczujące srebrne buty ze Stradivariusa, muszę przyznać - strasznie długo trzeba je rozchodzić, żeby nie uwierały, ale mam wiarę! Do tych butów już czekają moje dżinsowe dodatki - dżins nigdy nie umrze - będzie zawsze modny, a z odpowienimi dodatkami (tutaj modna w tym sezonie koronka) nabierze nowej świeżości, klasy i stylu!

5. SREBRNA KURTECZKA I WZORZYSTA OŁÓWKOWA SPÓDNICA - To mój must have - mam już taką kurteczkę w szafie - jednak w kolorze czarnym, kupiona w Diverse, dzielnie czeka już od ponad 5 lat (!) na ciepłe sezony i służy doskonale. Jednak srebro to nowa czerń tej wiosny, więc bardzo polecam dodatki i ubrania w tym kolorze - tutaj w połączeniu z wzorzystą spódnicą i świetnymi butami z odkrytym palcem - dla mnie najlepszy outfit w tym zestawieniu.

6. DŁUGA SPÓDNICA Z MIEDZIANĄ KURTECZKĄ - To zestaw dla tych dziewczyn, które wiedzą czego chcą od życia - nonszalacja połączenia zabudowanych butów, długiej spódnicy, której długość nie należy do popularnych w kanonie mody młodzieżowej (na szczęście moda to żywa struktura, która lubi mutować) i miedzianej kurteczki, nie zdobywa może u mnie pierwszego miejsca, ale zdecydowanie zasługuje na uwagę. Może nie wskoczę w taki strój, ale na szczęście są różne typy figury i urody, dlatego ten zestaw także polecam na ten sezon ;)


To tyle na dzisiaj, a już wkrótce w tej kategorii spodziewajcie się posta, w którym z pozycji grafika opowiem o podstawowych błędach w doborze kolorystyki w naszych zestawach, które ubieramy na codzień ;)

Wszystkie ciuszki znajdziecie na stronie: http://www.mohito.com/pl/pl/ .
Jeśli chcesz się czymś podzielić - śmiało, zapraszam do komentowania ;) !!









0 komentarze:

Prześlij komentarz